Lördag

Har inte skrivit här på några dagar... sorry för det hehe.
Det har inte hänt något speciellt under dom här dagarna iaf :P
Har nog inget att berätta haha.
Idag är det lördag... ska inte göra något speciellt ikväll, bara ta det lugnt.
Har en bok som jag måste läsa ut tills på måndag som jag knappt har börjat i, så kommer nog få läsa ganska så mycket ikväll kan jag tänka mig :P SUCK!!
Är inget för att läsa böcker... tycker det är så tråkigt...

Igår hade jag inga lektioner i skolan, hade bara ett prov i konferens och reception klockan 13.30 som jag gick till. Det gick ganska så bra, kommer få minst G iaf, det vet jag. Sen efter provet så gick jag, Erika, Ellinor, Catte och Paath till Paris och fikade, eller jag och Ellinor höll bara sällskap :) sen vid halv fem så drog jag hem. och vid fem så kom Tina och hämtade mig för hon var inne i karlskoga, men vi åkte direkt hem till henne för hennes balklänning hade kommit så hon ville testa den :) Klänningen var jättefin och den satt perfekt på henne :) sen åkte vi och hälsade på Kimmo som fyllde 23 år igår :) grattis grattis :), efter det så åkte vi och köpte pizza med hennes bror och sen tog vi det bara lugnt på kvällen, kollade på talang och på Berg flyttar in :P.

Och idag har vi också bara tagit det lugnt.. har hjälpt henne att packa det sista eftersom hon ska till Sunny beach!
Vill också dit ju !!
Hon åker inatt, kommer sakna henne grymt mycket :(
Men får hoppas hon får det bra iaf :)

Mamma kom och hämtade mig hos Tina ungefär vid 14.00. Jag övningskörde hem och det gick jättebra.
Tycker dom kan ge mig körkortet nu för det går så pass bra faktiskt ;)
Har även gjort lite nytta idag när jag kom hem, jag har nämligen städat i mitt rum :D duktig är jag faktiskt!!
sen provade jag även min studentklänning, vi tog bort knapparna på den, den blev mycket finare då faktiskt :) så det blev jättebra.
Har nyss tagit en dusch och jag funderar faktiskt att sätta mig och plugga lite körkortsteori..
sen efter det blir det nog att bara ta det lugnt :)

Ha det gött :)
Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0