Fredag

Igår var jag och fikade med Therre på Paris :) riktigt mys var det, vi har jämt så mycket att prata om eftersom vi inte träffas så himla ofta, så det var riktigt trevligt :). vi gick även lite på stan efter att vi hade fikat, therre köpte örhängen m.m. och jag köpte inbjudningskort till studenten :). Igår var det exakt tre veckor kvar till studenten!! det är ju ingenting :O.

Idag blir det Örebro med Tina, ska kolla efter en studentklänning som jag inte har hittat än :O så är lite stressad med det. Har skor iaf ;) så idag måste jag komma hem med en klänning, det bara är så!
Har bara en lektion idag som börjar 13.30, ska strunta i den eftersom annars blir hela dagen förstörd, måste verkligen in till Örebro. Och det är inte någon viktig lektion heller.. så det gör ingenting, blir att sjukanmäla mig ;)

Ikväll blir det skojj :) det blir födelsedagsfest hos Paath för han fyller 19 år idag :D GRATTIS !! :)
Så det blir först fest hos honom sen blir det att vi drar till wickan :) det kommer nog bli roligt !

väntar på att Tina ska bli klar... hon är på lektion. tar så lång tid bara!
Men får kika runt lite på internet så länge.

Önska mig lycka till med att hitta en studentklänning ;)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0