En vecka kvar !!!! :O

Idag vaknade man tidigt, eller jag vaknade av att Tina ringde från Sunny beach klockan 08.35 ungefär.
jag kan nog inte ha varit så trevlig i telefonen... sa nog mest "Mmm" hela tiden :P.
Nej men det kvar kul att höra ifrån henne lite :)
Saknar henne jättemycket :( Du får komma hem nu Tina!!
Efter att vi hade lagt på så skulle jag försöka somna om igen, klockan 09.08 får jag sms från folktandvården som påminner mig att jag ska dit imorn. Snacka om att jag blev irriterad när jag försöker somna om liksom!!
Efter att jag hade läst smset så försökte jag somna om igen, gick inge bra.. låg bara och blundade. Sen fick jag nog och då var klockan 09.55. Så jag satte på vänner och kollade på två avsnitt :) Sen gick jag upp.
Gjorde faktiskt ordning gröt till frukost idag, nyttigt :)

Har bara idrottslektion idag som börjar 13.10.
Så jag har redan satt på mig idrottskläderna, tänkte ta en promenad innan idrotten, så går jag direkt dit sen :)
Så tänkte gå om en stund så jag hinner gå 1 timme :)

Idag har jag lite att göra faktiskt.

Hem och duscha efter idrotten, ta något lätt att äta, åka och klippa mig och sen åka till kristinehamn med Annaberta och kolla på en teater som Lina är med i. Det ska bli kul :)

Är lite nervös inför klippningen för vet inte riktigt hur jag vill ha det :P

Vill göra något med min lugg iaf :)

Vi får se vad som händer och sker.


Hallå !!! kan ni fatta brudar och Paath och Abbe ?? ;)

Det är EXAKT en vecka kvar tills vi tar studenten!!!!!!! kan ni fatta ???!!

Det är ju ingenting, absolut ingenting!!!

Fan... på ett sätt vill jag ta studenten, men på ett sätt inte..

Vill inte tappa kontakten med alla... :(

Kommer sakna alla ju =/.

Men fan vad kul vi ska ha på studenten!!! :D:D

Och vi får hitta på massa i sommar också :)

Träffas och grilla och sådär kanske :)

Hp3 shalalalalala Hp3 shalalalalalalala :D:D:D

Fy fan vad vi är bra ;) !!!


Nej ska göra ordning mig för promenad nu :)


Hejsvejs

// Jenny


Kommentarer
Postat av: walli

HHHHHHHPPPPPPPP3333333333 =)

2008-06-01 @ 16:23:45
URL: http://walli.blogg.se
Postat av: Malin

Vet att inlägget är jätte gammalt men om du tog studenten i Karlskoga, vem hyrde ni studentvagn av? :)

2011-03-09 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0