Blandade känslor

I det här inlägget blir det lite blandade känslor, så ni vet.

Kan börja med att jag var hos tandläkaren imorse och lagade hål... kul kul NOT !! fick bedövning men inte fan hjälpte det... börja ila som fan och jag sa det till dom men fick jag mer bedövning då eller? NEJ. Så jag fick stå ut, usch för ilningar i tänderna alltså!! dom tog även bort tandsten, gjorde skit ont !! men men.. sen har jag gått med bedövning i ena kinden halva dan ungefär.

Efter skolan käkade jag på Paris med Catte och Emelie, sen kom Ellinor förbi en sväng också :) sen drog Emelie och efter en stund kom Julia och satte oss med oss. sen gick Ellinor och jag på stan, vi gick in på apoteket för jag skulle köpa Flux, sen gick vi till oj oj oj för att köpa något studentförkläde :P efter det gick jag hemåt.

Kom hem och då gick jag typ direkt in till Linnea för hon skulle låna mitt busskort. Jag stannade en liten stund hos henne sen gick jag hem en liten stund. Ringde till Tina då, allt är bara bra där nere :) SNART kommer hon hem !!! inte långt kvar nu. Sen följde jag Linnea till bussen för hon skulle till Örebro, så hon fick lite sällskap till bussen iaf :)

Har hjälpt brorsan att bränna några skivor som är deras låtar på :)
Jag skjutsade även han och hans polare till replokalen (jag övningskörde såklart), brorsan och hans band har en spelning i Köping ikväll :) Good luck :D:D

och nu till det tråkiga :(
Fick reda av mamma idag att morfar är väldigt dålig :(
Han har fått 3 proppar på en vecka!!! :O
Han hade fått 2 stycken först, sen skulle sköterskorna sätta honom i rullstolen och då fick han en till, så dom vågar inte sätta honom upp längre.
Så han ligger bara i sängen nu och yrar om saker.. att han ska till jobbet till exempelt.
Han har även ett jättedåligt hjärta, han har diabetes och dom tror även att han har cancer också.
Ska fylla 79 i år.
Så dom ska ringa om dom märker att det blir värre.. då får vi åka ner till honom, han bor i Norrköping för dom som inte visste.
Så dom kan ringa när som helst liksom..
Väldigt roligt om det skulle bli något nu när man ska ta studenten! då blir jag fan galen.
Men det kan även ta månader.. så man vet liksom aldrig.
Men det var som mamma sa förut.. det är nästan bättre han får somna in, så slipper han lida. Det är ju så synd om honom :( Så på ett sätt kanske mamma har rätt....
Men usch... det är jobbigt  =/.

Aja... så är det.
Det roliga är iaf att Tina kommer hem på söndag :)

Ska in i duschen nu, sen kolla på talang.
Ska nog lägga mig tidigt ikväll för är as trött, var uppe kvart i sju imorse.
Så blir lugnt ikväll :)
Imorn ska jag ligga ute hela dagen och sola :)
Ska försöka leta upp efter en bok, för det är så jäkla tråkigt att sola annars.

Men dusch nu..
Ha de
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt med din morfar. Min Morfar åkte in på sjukhuset idag. så jag förstår hur du förmodligen känner.

2008-05-30 @ 19:52:56
URL: http://saraps.blogg.se
Postat av: Murra

Men :( Ussh vad jobbigt! Hoppas verkligen han blir bättre! Försök att inte tänka så mycket på det gumman! Du vet vart jag finns ifall du behöver prata :) KRAM!

2008-05-30 @ 22:25:55
URL: http://murra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0