Tisdag :)

Denna dag började med att jag blev irriterad.
Min bror ställer alarm på hans mobil, och sover nästan precis utanför mitt rum.
Så jag blir  väckt av hans mobil imorse, och han snoozar hela tiden så blir galen!
men men, nog om det.

Duschade och gjorde mig i ordning, sen gick jag till trafikskolan för att plugga.
Satt där i några timmar idag, blir nog även det imorgon med.
Blev även lite irriterad där med, gjorde test på datorn, men man måste ha 63 poäng för att bli godkänd, men jag lyckades jämt få typ 61-62 poäng! blev sjukt irriterad då !!
Gjorde om ena testet då och då fick jag faktiskt 67 poäng av 70 :) så då blev jag lite gladare iaf ;)
sen gjorde jag det andra testet, men där lyckades jag bara få 61 poäng, så då sket jag i det och drog hem :P
Men ska dit igen imorgon, och då jäklar ska jag klara det där testet, för det är det enda testet jag har tills jag kan gå vidare.
Vill bli klar med skiten nu, så jag kan göra uppskrivningen :)
Snart dags tror jag ;)
Får hoppas på det iaf :)

Blev träning idag, spinning :)
Roligt och jobbigt ;)
Men det är så det ska vara :D

Har duschat och käkat och sådär nu,
så sitter här i sängen och kollar på "save the last dance" :)
grymt bra film om jag får säga det själv ;)

Ha en bra kväll :)
// Jenny



Kommentarer
Postat av: Murra

Vad duktig du är som pluggar på :) Såg dig förresten i måndags när du körde :) Ooh vad duktig du var ;)

2008-06-25 @ 10:02:31
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: jenny

haha visst, jag är skit duktig på att köra bil ;)

dom kan lika gärna ge mig körkortet på en gång eller vad säger du Emelie? ;)

2008-06-30 @ 23:40:37
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0