Torsdag och om studenten ;)

Jahopp, idag är det torsdag och jag vaknar ont med ryggont ! jättekul, not !!

Var till arbetsförmedlingen idag på ett informationsmöte om hur man skriver in sig där, var där med Sofie.
Sen har jag typ inte gjort så mycket mer idag, lagat mat, lagt in lite studentbilder, har sovit en stund för har inte mått så bra. Har även ont i ryggen fortfarande, när ska det gå över?

Jag ska få mer studentbilder men vet inte när det blir, förhoppningsvis snart!
Ska lägga in dom direkt när jag får dom :)

Studentdagen då:
Den började med att jag vaknade hos Anna och Sofie var även där. gick upp ungefär 06.15. Anna började fixa mitt hår men då började jag känna att jag inte mådde bra, blev varm och svimfärdig och så kändes det som om jag skulle spy. Så jag fick springa in på toaletten men det gick bra iaf :) Fick en Ipren av Anna så efter det gick det över.
Sen gjorde vi oss iordning, och åkte sedan in till Catte, för det var hon som hade studentfrukosten :) mysigt och gott var det :) Sen får vi skjuts ner till skolan. Där går vi runt lite överallt och härjar som aldrig förr. Tar även vårat studentkort då, när kommer det egentligen?
När det var klart så gick vi och härjade ännu mer. vi gick även till B huset, då var det stängt där. så vi gick runt och då var personalrummets fönster öppet så vi skrek att vi ville in så dom låste upp. då gick vi igenom personalrummet och skrek som aldrig förr ;) haha det var riktigt roligt faktiskt :)

Sen blev det aulan, tråk tråk tråk. Man ville ju bara ut när man satt där inne. Massa tal och grejer som tog evigheter kändes det som. Wall fick stipendium, precis vad jag förstod ;) Grattis gumman <3

Sen var det dags, vi gick till dörren där vi skulle springa ut. och vi skrek och vi skrek tills dom äntligen öppnade! det var en underbar känsla att springa ut där faktiskt :) <3

Sen stod vi och sjöng och hurrade och efter det gick jag till min släkt som stod och väntade på mig :) Så roligt var det :) tack alla för de fina blommorna och godsedjuren <3<3

Efter det tågade alla studenten upp till statt där vi skålade. tyvärr gillar jag inte champange så det var ingen höjdare för mig. Sen blev det att åka vagn, och oj vad roligt det var :D:D:D Gapa och skrika när alla kollar på en, kan inte bli bättre ;) haha.

Sen hem och vänta på släkten som kom 16.30 :)
Innan alla kom så fick jag lite presenter av mamma, kusin och moster.
Av mamma fick jag en ny mobil !!! :D Tack mamma <3
Av kusin så fick jag underbara och fina skålar från ölandsboden! :D Tack kusinvitamin <3
Och av moster fick jag presentkort på ikea för 300 kr :D tack moster <3
Av mormor fick jag pengar <3
sen fick jag pengar av pappa också <3
finare Glas, skål och kanna av massa i släkten <3 tack!
en Björn Borg väska av grannen <3
En kokbok och en drinkbok av Linnea och hennes familj <3

Har säkert glömt något nu...

Men jag är super nöjd iaf :D


Senare på kvällen så gick jag, Anna, Kusin, dennis och Sofie till blirren där det var fest innan statt ;)

Mysigt :)


Sen blev det statt och där träffade jag massa folk <3<3

Kusin gick hemåt för hon mådde inge bra :(

Det visade sig dagen efter att hon hade feber och halsfluss, inte så kul kanske :(

Så förstår att hon gick hem från statt.


Det var min student de ;)
// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0