Söndag

Hade ju världens besluts ångest igår om jag skulle följa med pappa till Norge eller inte, men det blev att jag stannade hemma iaf. klockan 23.00 igår bestämde jag mig, bravo Jenny!
Nej men det kom så hastigt att jag skulle med liksom, vill hellre kunna planera lite innan.

Tina och jag lärde oss lite norska ord. Här är dom, bara så ni vet, så kan jag inte stava orden :P.
Koschligt - roligt/kul, eller så betydde det mysigt, kommer inte ihåg :P
Snoop - Godis
Do - Toalett/toa
Great - Bra
Tig still - Va tyst
shönneru - förstår du/fattar du?

Okej, det är dom orden jag kom på nu som vi lärde oss :P
Kan inte stava till dom men men ;)

Idag blev det att käka på max med Tina, det var gött de :)

Men jag blev så jäkla mätt !! uj uj, jag blev FÖR mätt !!


När vi kom hem till mig igen så kollade vi på film.

Tina har tjatat på mig i veckor att hon vill se "The rock", så idag gav jag mig så vi tittade på den.

Den dög, den får en 3 av 5 av mig.

Efter filmen så följde jag Tina till bussen, hon ska ju upp och jobba imorgon, första dan.

Hoppas det kommer gå bra gumman <3


usch, det där med jobb..

Känner verkligen att jag vill ha ett nu, mår ju inge bra och gå hemma såhär hela tiden.

Måste ha något och göra!

Vill tjäna pengar så jag kan skaffa en lägenhet, vill flytta hemifrån.

men går ju inte att tjäna pengar utan jobb..

åååhhhh :(

Kommer säkert sluta med att jag sitter som min bror, och det är något man INTE vill !!

Imorgon har jag körlektion 08.40, kommer nog gå skit skulle jag tro. Har inte kört på ett tag.
Ska nog sitta där en stund efter och plugga lite teori vid datorerna.
Sen hem och sova, kommer få gå upp tidigt imorgon ju !!
Sen får vi se vad som händer och fötter.

Usch, har lite dåligt samvete att jag inte följde med till Norge =/ men ändå känner jag att jag gjorde det rätta.

Nej nu ska jag inte skriva mer.

Jag finns alltid här <3

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0