Rethosta

Dagen började med att jag vaknade och hade rethosta, inte roligt alls !
Tog det lugnt på morgon, satt framför tvn och åt frukost och bara softade :)
Hoppade in i duschen efter en stund.
Sen gick jag till busstationen för att åka in till Tina.
Skulle ta 14.05 bussen dit, tänkte att det blir bra, då kommer jag precis när Tina slutar sitt jobb som är klockan 14.30.
Men stod och väntade, ingen buss kom..
Så jag gick fram och kollade på busstidstabellen, och då står det att den bussen inte körs nu!
Jippi !! Kollade när nästa buss gick och det var klockan 14.35.
Så jag fick stå och vänta och vänta.. kändes som en evighet!
Sen kommer kommer bussen, men den var lite sen, men tänkte inte mer på det.
Sen står det på bussen att den går till Laxå, men jag hoppar på bussen eftersom jag visste att den skulle igenom degerfors.
Då hör jag en på bussen som frågar hans kompis: skulle inte den här bussen gå 14.35? Nej svarar hans kompis, 14.45 går bussen.
Jahopp tänkte jag ! då fick jag vänta ännu längre på bussen också.
Det konstiga var att det skulle gå en buss till degerfors 14.35, men den kom inte :S
Men men... så äre.
Fram kom jag iaf till slut ;)

Tina och jag köpte krov med mos på OK för båda var hungriga ;P
Sen gick vi hem till henne, var barnvakt en liten stund åt hennes lillasyster och hennes kompis.
Sen åkte vi till coop och handlade lite godis för vi skulle kolla på film tänkte vi :)

När vi satte igång filmen så började den hacka, och den gjorde det hela tiden med, så vi stängde av den.
Lyckat, nej!
Tror det är något fel på Tinas playstation om jag ska vara ärlig, för det är inte första gången den har krånglat kan jag ju säga er !!
har hänt mkt när man ska kolla på film med den.
Vi skulle kolla på en Beck film som var helt ny, den fungerade inte alls, den pajade när vi stoppade in den i playstationet, stod att det inte var någon skiva i och bla bla bla..
Vi tänkte att då är det skivan det är fel på, så vi provade med en annan, men nepp, den fungerade inte heller :S
Helt mysko är den ! :S
Aja.. sluttjatat om det!

Har lånat svensson svensson av Therre idag ;P
Så ska lägga mig och kolla på det snart tänkte jag :)

Har världens rethosta nu med :(
Blir värre på mornarna och kvällarna!
hostar typ hela tiden då, skit jobbigt :/

Imorgon blir det stan med Therre :)
Ska gå förbi fotografen saxin och höra om studentklassbilderna :)

Ha det gött
Love Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0