Karlskoga festen

Jahopp, även idag vaknade man av brorsans alarm på mobilen!
Sååååå irriterande!
Eller egentligen så vaknade jag klockan 05.30 av att en viss person skickade sms till mig och skrev att himlen var klarblå och att det nog kommer bli fint väder idag ;) hmm.. vem kan det vara ifrån tro ? ;)
haha :)
Sen vaknade jag även av att jag fick sms 09.00 av vero moda, men det var inte en gång utan tre !!!
Men jag lyckades somna om i alla fall tills brorsans mobil ringde 10.40. så då fick det bli några vänner avsnitt sen gick jag upp för att äta lite frukost :)

När jag hade gjort ordning mig så gick jag till trafikskolan idag igen :)
pluggar som aldrig förr ;)
Nu jäklar är jag igång, ska fråga imorgon när jag kan jag boka uppskrivning :)
För ska även dit imorgon också ;)

Idag fick jag även 68 poäng av 70 ;)

ännu bättre än igår ju ;) hahaha.

Good Jenny :D


När jag hade suttit där i några timmar så gick jag till busstationen för att möta upp Tina som kom med bussen från degerfors :)

Vi gick hem till mig för att göra ordning oss sen gick vi upp till stan, skulle möta Catte och Blirren utanför Paris 17.00. Men dom då är ju de segaste personerna som finns så vi fick allt vänta på dom, tror det blev en kvart vi fick stå och vänta ;) Men men.. vi fick mat i magen iaf :)


Första dagen det är karlskoga festen så efter att vi hade ätit så gick vi runt och kikade lite :)

lite tivoli på torget och lådbilsrace, inte så roligt direkt ?? :S

Köpte sockervadd :P Mums ;)

Träffade Linnea också, pratade lite med henne :)

Vid 19 ungefär så bestämde vi oss för att strunta i det där, för det var inte så roligt direkt.

Blir nog roligare imorgon :)

vi bestämde att vi skulle ses imorgon istället och kolla på lite artister :)


Tina, jag och Linnea tog sällskap hem.

Sen gick Linnea in till sig och vi till mig.

väntade i ungefär en timme på Tinas buss, sen följde jag henne till stationen.

Så det här har varit min dag de ;)


Nu sitter man och har "rena rama rolf" på tvn :)

eller har det på film ;)

det är bra det :)

Tina köpte igår till mig :) så har säsong 1 och 2 nu :)

hon fick självklart pengar för att hon handlade åt mig :)

2 stycken för 100 kr var det så passade på då :)


Förresten..

Brorsans band spelar ikväll på Borggårn, Same Old Story :)

Gå gärna dit och lyssna om ni kan :)

Dom är allt bra :)


Ha det bra :)

// Jenny




Jag är blond, 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0