Halsbränna + Långpromenad

Igår kväll kunde jag inte somna, min halsbränna blev bara värre och värre igår kväll, fy fan!
Det är så jäkla obehagligt så det finns inte!
Till slut somnade jag i alla fall, men har sovit skit dåligt inatt och vaknade vid 10 imorse. usch och fy!
Hoppas skiten går över snart, kliar i halsen gör det också !! ååååhhhh :(

Jag käkade frukost sen satte jag på mig träningskläder för det var dags att gå på en långpromenad idag kände jag!
Har ju kommit in i en sån där fas nu som sagt, som jag bara känner mig tjock.
Så jag gick i en rask tackt från mig, upp till hembygdsgården, till trafiksljusen vid degerforsvägen, mot lasarettet, förbi lasarettet, förbi skranta färg och sen följde jag hela cyckelvägen så jag kom fram till kulturskolan, sen gick jag hem.
Det var otroligt skönt att gå faktiskt :)

När jag kom hem så blev jag så sugen på risgrynsgröt, så mamma och jag åkte till konsum för att köpa det, plus att mamma skulle ha cigaretter och tidning. Jag övningskörde dit och det gick bara bra :)
Vi åkte även till någon blomaffär för mamma skulle ha planteringsjord. Sen körde jag hem :)

Hoppade in i duschen på en gång, eftersom jag blev så varm när jag gick promenaden.

Nu ska jag gå ner och fixa ordning lite gröt tänkte jag :) mums på det :P

Sen ska jag vänta till klockan 18.00, då ska jag gå ut med grannens hund, och då blir det samma runda som jag tog förut :) sköööööönt !

Kanske skriver något senare ;)
Ska in till Degerfors så får se om jag hinner :)

Men ha det så bra alla :)

Puss Jenny

Kommentarer
Postat av: Therre

Pecid Duo, eller vad det heter, är jätte bra mot halsbränna eller mjölk. Prova! :)

2008-06-29 @ 14:39:03
URL: http://freakkid.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej Tack Therre Perre :D

Mjölk tänker jag inte prova för det gillar jag inte ens!

fast har inte halsbränna längre, nu är det rethosta istället :/

2008-06-30 @ 23:36:02
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0