framkallning av bilder?

Har varit på en promenad nu med Zelda :)
det var riktigt skönt faktiskt.
Har även hunnit och käkat, blev spaghetti och köttfärssås.

Funderar faktiskt på att framkalla mina digitalbilder från studenten, lite roligt att ha :) istället för att sitta vid datorn och visa bilderna liksom, då kan jag lika gärna framkalla dom :)
Så jag funderar faktiskt på att göra det :)
Det kostar ju inte så mycket heller :) bra de ;)

Ska nog titta lite på ALLA mina bilder som jag har på min dator, det är några stycken kan jag säga er.
Ska nog ta bort lite. . . .
Får se hur det går.. hehe.

Ha en bra kväll :)
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanky Panky erbjudande på min blogg – först till kvarn



Passa på!

2008-06-17 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0