Torsdag

Idag vaknade man 11.20 :) gött.
Men det är så fruktansvärt varmt i rummet bara, usch !
Men man ska inte klaga på vädret :) det är så skönt att solen har hittat tillbaka igen :)

Klockan är 15.20 nu och jag har inte gjort så mycket idag, tråkigt :(
Finns ju inget att göra.
Har kollat på svensson svensson och sen har jag plockat upp tvätt från golvet, hehe.
Så nu ligger kläderna i tvättkorgen iaf ;)
Har även hängt in massa tvätt i garderoben :)
Ska snart börja plocka upp lite annat skit från golvet också, så lite nytta har jag väl gjort idag iaf ;)

Ikväll blir det fika med några brudar :D
det ska bli mys och kul :D
Men det är ett tag tills dess....
så jag bara väntar och väntar ;)

Ha det gött i solen :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0