Statt igår :D

Igår, det var en lugn dag, Tina och jag gick på stan för att köpa present till hennes lillebror :)
Går hem till mig, kommer på att vi var sugna på plankstek så vi åkte och handlade till det och sen åkte vi hem till mig igen för att göra ordning maten :P
Då får Tina sms från Malin efter 16.00 och som frågar om vi vill hänga med till statt och festa.
Tina och jag hade världens beslutsångest ! vi visste verkligen inte hur vi skulle göra.
Ja hade inget att dricka, Vi var inte i ordning för fem öre, plus att båda ville duscha och sådär.
Så just då kändes det allt att vi skulle skita i det.
Jag smsade Emelie och frågade om hon var sugen, och det var hon :P
Sen på något sätt så fixade sig allting ;)
Emelie fixade ställe som vi kunde vara på innan statt, jag fixade Öl till mig.
Så det blev statt för våran del igår !

Det var grymt kul faktiskt :D:D
Tack Malin för att du tjatade på oss att vi skulle med :P
det kostade 100 kr och det var det lätt värt :D
För det var så kul, jäklar vad vi dansade ;)
Dansade typ hela tiden :P
hahaha :D
Skit kul verkligen :D

Blev ju efterfest också..
Kanske inte det roligaste :P
Tina och jag kom hem 05.30 imorse ;P
Och idag vaknade vi 13.30. hehe.
Men men :)

En lyckad kväll igår iaf :D

Ska läsa aftonbladet nu, usch så hemskt med det där knivmordet på en 16 åring tjej i södertälje.
Att det kan gå så fort, en minut hade hon varit själv, och då small det liksom !
Nej usch och fy!
Hemskt !

Ha det så bra alla :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: walli

Svar: Haha! Jag visste att det skulle ringa en massa fyllisar till mig så jag stängde av mobilen :D

2008-07-06 @ 22:32:05
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0