Min Helg

Dålig uppdatering jag vet...

Min helg då som har varit, det jag har gjort är att hjälpa till i Tinas lägenhet :)
vi har målat, målat, målat, målat och målat :P
hahaha :)
I fredags så målade vi till typ 00.00 och kom hem till mig ungefär 00.30.
Igår kom vi hem lite senare, ungefär vid 01.00.
vi var först sugna på att festa igår men det blev inte så... vi ville hellre bli klara i lägenheten.

Så idag blev allt målande klart :)
vi gick dit och fortsatte med det lilla som vi hade kvar :)

Sen var jag tvungen att gå hemåt för jag är hundvakt igen till Zelda :)
gick på promenad med henne förut, gick ner till sjön så hon fick bada :)
och gud vad skönt hon tyckte det var :)
och jag förstår att hon tyckte det i den här värmen, det är synd om djurena nu när det är så här varmt.

Ikväll blir det lugnt :)
ska gosa med Zelda nu :)

ha det bra :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0