Körlektion plus Ikea

Idag gick jag upp 09.00 för idag var det dags för körlektion igen ;)
Det gick allt bra :)
Fick träna på att åka i stora rondellen, vilket inte är svårt nu när de håller på och bygger om där ;P
Fick veta att jag bara har en lektion kvar, så måste fixa det med.
Har inte så mycket kvar tror jag inte.
Typ landsväg, parkering och sen halkan vad jag fattade det för.
Men vi får se :)

Efter körlektionen så drog jag, mamma och inga-britt (mammas kompis) in till Örebro och Ikea :)
Skönt att komma ifrån lite :)
Inhandlade lite till när jag flyttar hemifrån bland annat.
Detta blev det för min del:
3 stycken katruller i olika storlekar.
12 stycken glas.
en papperskorg ( till mitt rum)
en lampskärm och lampfot (till mitt rum nu)
Och ett par tofflor :)

Jag tror det var det jag köpte :P

Sen har mamma och jag varit ute med Zelda för dom behövde hjälp med henne, så vi ställde upp :)
Vi fick dock gå i regn men shit the same ;)

Ikväll får jag pannkakor till kvällsmat, och det är inte alls ofta jag får det ska jag säga er ;)

Ha det så bra alla :)

Puss Jenny <3


Kommentarer
Postat av: walli

Hur många körlektioner har du haft nu då:P?

2008-07-15 @ 23:00:49
URL: http://walli.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag har bara 1 timmes körlektion kvar.

2008-07-16 @ 12:55:37
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: walli

Svar: Javisst vettu! hur gick de i stugan då?=)

2008-07-17 @ 13:07:40
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0