Jag förstår inte

Nej jag gör verkligen inte det....
Ska det vara såhär??

Efter den här hemska olyckan så har jag bara tänkt och tänkt och tänkt och tänkt...

Är det för att jag åkte förbi precis efter att det hade hänt?
Är det för att jag kände igen ena bilen?
Är det för att jag visste vem Malin var?
Är det för att jag har träffat henne några gånger?
Är det bara en chock jag har fått som aldrig går över?? ( känns det som iaf)

Jag vet verkligen inte varför det är såhär?

Tänk om vi hade kommit 1 minut tidigare, då hade vi sett ALLT !!
Usch...

Nej jag vet verkligen inte.....
Men tänker gör jag iaf, varje dag!!

Chockad fortfarande?? :S

vet inte...

// En förvirrad Jenny

Kommentarer
Postat av: Murra

Men ussh då Jenny :( Jag är iaf JÄTTEglad att ni inte åkte där 1 minut innan för då hade det kunnat hänt er istället :( Hemska tanke!

2008-07-21 @ 22:53:23
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0