30 minuters sömn inatt !

Japp det stämmer bra det, hela 30 minuter, det var allt de!
jag var hundvakt från igår till idag, tog det lugnt eftersom jag har fortfarande ont i halsen.
sen gick jag och la mig, klockan var ungefär 23 då. Sen typ vid 23.30 så börjar Zelda helt plötsligt skälla..
jag sätter mig upp i sängen för att lyssna om jag hör någonting, men nej det gjorde jag inte.
Sen börjar hon skälla en gång till strax inpå, så jag lyssnar igen men hör ingenting.
så jag la mig ner och skulle försöka sova.
men nej det gick inte, så jag satte på tvn, kollade på 4:an, var några deckare som jag kollade på.
Klockan blev halv tre, så jag tänkte att nu får jag allt försöka sova. försökte och försökte och klockan gick.
Men nej, pga min jävla hals och att jag har blivit täppt i näsan så kunde jag inte sova.
jag kunde inte sova med stängd mun för då kunde jag inte andas från näsan.
Och öppen mun kunde jag inte heller sova med...
Men jag lyckades iaf somna 05.00 typ...
Men jag lyckades även vakna 05.30 !!
och därefter kunde jag inte somna om... det var hopplöst.
Så jag satte på tvn och kollade på nyhetsmorgon till klockan 09.00, sen gav jag upp.
Gick ut med Zelda sen in hit och käkade frulle.

Gissa om jag har varit trött idag !!
har försökt att sova under dagen, men nej det gick inte pga halsen och näsan!

Kommer säkert bli samma sak inatt med.
Sååå trött på det här !, orkar inte.

När jag är trött, då blir jag så lätt irriterad på allting och grinig.
Så har typ varit det hela dan..
Men är det konstigt när man bara har sovit i 30 minuter ???!!
Nej det tror inte jag det är...

Nu blir det mer svensson svensson för min del.

Bye
// En trött jenny

Kommentarer
Postat av: Therre

Jag säger bara en sak: NÄSSPRAY!!!

Det är bland det bästa som finns, du måste kliva in i den världen någon gång :)

2008-07-11 @ 21:25:56
URL: http://freakkid.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har faktiskt köpt nässpray, de du ;)

2008-07-13 @ 21:16:31
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0