Nackspärr



Nu hade jag tänkt uppdatera lite igen :P

I onsdags så vaknade jag av att jag hade så himla ont i min nacke. Jag kunde inte vrida nacken åt höger.
Så jag tänkte att jag går till toan så stör jag inte Tina eftersom hon sov. Men när jag skulle sätta mig upp så gjorde det grymt ont och jag kunde inte vrida nacken så jag började till och med att gråta. Tina vaknade av att jag grät så hon trodde jag hade drömt en mardröm. Men jag sa som det var och Tina sa att jag skulle lägga mig ner igen och ta det lugnt och sen ringde tinas klocka så då var det dax för henne att gå upp. Så hon la täcket lite över min nacke så det skulle ge värme. Jag kunde inte somna om efter det så tina satte på en film åt mig innan hon gick :) så jag tittade klart på den sen käkade jag frukost sen var det bara att lägga sig igen i sängen och sätta på en ny film. Jag var ganska så rastlös kan jag ju lova :P kunde ju inte göra någonting utan att det gjorde ont =/. jag slumrade till lite när jag höll på att kolla på filmen så det var lite skönt i alla fall. men jag vaknade sen av att Emelie ringde mig och pratade lite :) så då var det dax att gå upp tyckte hon eftersom det var mitt på dan, så jag gjorde som hon skulle och gick upp och diskade ;)
När Tina kom hem igen så hoppade jag in i duschen och sådär, sminkade mig (så gott jag kunde) var inte det lättaste kan jag ju lova ;) sen gick vi hem till mig för jag skulle på julbord med jobbet :) så jag bytte om hemma sen åkte tina och jag och hämtade blommor till min chef, sen hem igen och hämtade min bror som vi skjutsade till replokalen, sen hem till mig igen en stund. sen åkte vi iväg och hämtade upp Niina på jobbet. Tina fick nämligen skjutsa oss eftersom jag inte vågade köra när jag hade nackspärr. Sen hämtade vi även upp Marie i bråten och vidare till valåsen :P grymt gott var det där kan jag lova :P Måste göras om :P
Vi hade även julklappbyte där, jag fick ett par vantar av Emelie :D Är helnöjd med dom :D Tack emelie :) <3
Och stort tack till alla arbetskamrater för en trevlig och lyckad kväll :D <3

Igår (torsdag) hade jag fortfarande nackspärr :(
Inte roligt.
Tina och jag åkte in till Örebro för hon skulle till tandläkaren.
sen gick vi lite på stan.
Jag köpte en julklapp till Tina.
En tröja från wear it.
En mössa från wedins.
underkläder från hm.

En lyckad dag :)

Idag har jag jobbat och har fortfarande nackspärr.
Men det är bättre än i onsdags i alla fall men jag har fortfarande ont kan jag ju lova.
Men jag har fått lånat en värmedyna av Madde och även tigerbalsam, så hoppas det gör susen ;)
Ikväll blir det lugnt, Ellinor kommer nog hit och så ska vi kolla på idol finalen :)
Blir nog mys :)

Jobb imorgon :)
Hoppas på mycket folk ;)

Puss & kram

// Jenny :)

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack gumman för kommentaren om bilderna :) <3 jag tycker också media är den rätta linjen för mig , men jag ska prata lite mer med syon och se om den är bra och så. hahaa, tack men du behöver inte prata med therre om natur för jag ska ändå inte gå natur. ;P men tack ändå :) Puss

2008-12-13 @ 14:03:26
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0