Tisdag den 13:e

Idag är jag allmänt seg, har press, stressad, nervös, lite virrig och jag vet inte vad....
Hur ska det gå????? =/

Har inte alls gjort mycket idag...
eller på ett sätt har jag det men ändå inte..
Äsch...

Fattar ni något? :P hehe
tror nog inte det...

Blev helt glad förut, trodde jag hade hittat min sladd till kameran men den passade inte i kameran så det var ju inte min!
Vet verkligen inte vart jag har gjort av den...
Helt borta är den.. :S
Och jag som har mammas födelsedagsfest bilder i kameran :(
Så himla typiskt :(

Kanske ska jobba på fredag :)
Men inte helt säkert än.
Men på Lördag ska jag jobba i alla fall :) det är säkert.

Ska ta en dusch nu..
Sen fortsätta med annat.

Får se om det blir något mer inlägg.
Annars får ni ha det så bra allihopa :)
Om det nu är någon som läser min blogg... känns fan inte som det :P
Men det är ändå skönt att skriva av sig ibland :)

Puss på er

// Jenny


Kommentarer
Postat av: M

Tjing "JennyYatzy"! Kul att läsa din blogg, jag hör av mig imorgon fm, natti natti från en nattuggla ;)

2008-08-13 @ 00:08:55
Postat av: My

Vill du ha hjälp med korten? jag har minneskortsläsare inbyggd i min bärbara dator. Hör av dig om du behöver hjälp:)

2008-08-13 @ 00:11:19
Postat av: Murra

Varför pirrig? :)

2008-08-13 @ 19:00:14
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0