Söndag

Det var ett tag sen jag skrev  nu men har inte orkat suttit vid datorn och jag har inte heller så mycket att berätta :P
Förutom att jag har klarat rekordet i yatzy nu :D:D 329 ;) DE NI !!! ;D Nog om det nu :P

Min helg har varit lugn, vilket är huuur sköööönt som helst :)
kanske ska ut i Karlstad nästa helg? :) Det kan bli roligt faktiskt.
Får se om det  blir av bara.

Emelie har flyttat in nu i huset bredvid Tina :P
Lite roligt faktiskt, för hon bor nu mitt emellan Tina och Anna :D
Hoppas hon kommer trivas där :)

Tina och jag har skickat in några bilder från studenten och från balen för henne då (jag gick ju inte på den).
Så kortena ska nog komma på Torsdag om det går som det ska :) Ska bli kul och se hur det kommer bli.
Jag måste nog fixa ett kort och skicka till alla som var med på min student och tacka dom, visst det är sent men bättre sent än aldrig ;) Men vet bara inte vilken bild det ska bli, så ska kolla på dom som jag har framkallat när dom kommer, så kanske blir någon bild av dom. Det löser sig nog :)

Jag blev grymt sugen på kräftor nu :P
Det är ju såååå gott !!! :D
Men blir nog inget med det..

Imorgon ska jag jobba från 10 till 18.
Då kan man packa upp varor igen ;)
det har varit lite segt när man inte har kunnat gjort det :P
Så dagen imorgon kommer nog gå fort...

Ha det bra allihopa :)

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0