regnig Tisdag :(

Idag är det tisdag och jag har jobbat idag med från 10-18 som det blir hela veckan.
har varit mer folk idag än vad det var igår.
Jag och Ann-Lousie har även inventerat lagret.
Det gick fort när man var två faktiskt, så vi blev klara med det idag som känns väldigt skönt faktiskt :)

Idag är jag slö faktiskt, kände att jag var det på jobbet också.
Men det får man vara ibland.
Men jag är ganska så trött ofta, men då kom Madde på jobbet på att det kan vara att jag dricker för dåligt.
Och det kan nog stämma, för jag dricker GRYMT DÅLIGT med vatten, har alltid haft svårt med att dricka mycket.
Hoppas jag ska kunna ordna det på något sätt, och att jag ser förbättring då :)

Tråkigt väder ute :(
Regnat hela dagen..
Vill ha tillbaka solen igen, hoppas den kommer ganska så snart? Skulle vara skönt.
Promenader i fint väder är ju helt underbart :)

När jag kom hem idag så satte jag mig och läste tidning, inge intressant i den faktiskt.
Sen satte jag mig och spelade yatzy ;) som vanligt alltså :p
Försöker slå mitt rekord som fortfarande är på 327.
Men Tina den filuren har slagit mitt rekord, hon fick 328 !!!
så nu jäklar ska jag slå henne ;) Så är det bara :P
Sen har jag ätit mat, kycklingfile blev det idag, mums :P
Sen har jag kollat lite på tv, tänkte hoppa in i duschen nu sen bara ta det lugnt, är så seg.

Hoppas alla har haft en bra dag idag :)

Puss & kram

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0