Regnig söndag

Jo det kan man ju verkligen säga...
Man kan ju tro att det är höst eller något.

Idag har det bara blivit lugnt.
Tina och jag tog en promenad till nöjesbutiken i ösregnet och lämnade in filmen som vi hyrde igår, inget att rekommendera!
Sen delade vi på oss, jag gick hem och Tina till willys, jag har varit kattvakt så jag ville ta in Felicia eftersom det regnade så. När jag kom så låg hon i inglasningen på altan och götta sig ;P Inte ett dugg blöt var hon haha :P
jag däremot var dyng blöt, hade ju tygskor på mig så jag var blöt om fötterna kan jag ju lova, så gick in till mig och bytte byxor och strumpor sen skjutsade mamma mig till willys och hämtade upp Tina, sen åkte vi till lägenheten :)

Gjorde ordning mat när vi kom dit :)
Fiskpinnar och mos blev det, moset var väl inge höjdare men det dög ;)
Spelade lite yatzy, sen ringde det på dörren..
Tina och jag blev helt chockade haha :P
Hon kollade i kikhålet och då var det ju Anna-Berta som kom förbi :D
Hon skulle och handla så hon tänkte säga hej :)
Blev att vi satt och prata ett tag sen följde Tina och jag med till Kronhallen, hade ändå inget för oss liksom :)
Självklart när vi kom ut så började det regna igen, jippi!!

Anna-Berta så smart som hon är valde att ta en papperspåse också ;)
hahaha :D vi kom på det när vi kom ut, CLEVERT ;)
Den var ganska så mjuk när vi närmade oss hem kan jag ju lova :P

Sen var det väl nästan dags för mig att dra mig hemåt.
Ska jobba imorgon, 10-30 till 17.30.
Hoppas det finns mycket att göra imorgon annars kommer nog tiden gå segt.

Det var min söndag de ;)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0