Och så var det måndag igen...

Jobb idag, 10-18.
Dåligt med folk faktiskt, så lite segt har det allt varit men tiden gick ändå fort för att det har varit så lite.. men men :P
Grymt fint väder idag, hur härligt som helst :)
Synd att man jobbade hela dagen så man inte kunde spendera att vara ute.
Men jag blev så jäkla sugen på att gå ut och gå så jag smsade Irene och frågade om jag fick ta kvällspromenaden med Zelda ikväll :) och det fick jag självklart :)

Så efter jobbet gick jag till willys och köpte mjölk till Tina sen cyklade jag hemåt och bytte om på en gång, sen gick jag direkt över till Zelda :) gud vad glad hon blev när jag kom, stod och viftade på svansen när hon åt till och med :P hur go som helst är hon.
Och hur duktig dom helst var hon idag på promenaden, gick fint och hon brydde sig inte om hundar som vi mötte så det var kul faktiskt :) duktig vovve ;D

Blir nog en promenad imorgon efter jobbet då med, ska börja träna snart också, väntar bara på att det nya schemat ska komma så man kan boka in sig :)
Jag längtar verkligen efter träningen, det ska bli så skönt att komma igång igen :) och jag har allt göttat mig i sommar med godsaker så det ska bli bra med träning igen ;)

Förresten, det är huuuuur skönt som helst och inte behöva gå till skolan igen :p
Så himla gött verkligen :D
Men saknar självklart klassen, men vi brukar ju ses ändå och hitta på saker :) Så det känns bra!

Nu har min bror kommit hem också från Norge.
Det har varit så skönt när han har varit borta :P
Men på något sätt är det skönt att han har kommit hem igen :)

Nej nu blir det att kolla på tv, sen sova :)

Ha det så bra allihopa :)

Puss på er ;)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0