Marieberg & grejjer

Ska väl börja med att säga Grattis till Catte och Sofia som båda fyller år idag :D <3<3

Under dagen idag har jag bara tagit det lugnt.
Har suttit och spelat lite yatzy för mig själv igen, slog mitt rekord!! 
Nu är jag uppe i 327 ;) De ni ;)

Sen gjorde jag iordning mig inför marieberg och shopping ;)
Det var jag, blirren, wall och Emelie som åkte in dit och härja :)
Jag köpte en kalender, ett linne och 3 par trosor :)
härligt härligt :)
Och dessa getingar alltså.. uj uj.
Dom skulle vara på en!! galna!

En riktigt rolig tur med brudarna :)
Måste göras om :)

Hur blir det på Lördag då ? ;)

Ska jobba 10-18 imorgon fick jag veta när jag var inne på Marieberg.
Skulle egentligen ha jobbar 14-18 men nej det blev det ändringar på.
Men mer pengar då ju :)


Nej nu blire sängen och plugga litte.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: walli

getingarna var galna..

plugga?? :P

2008-08-12 @ 22:27:05
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0