Jobbat idag

Jajjemen det har jag gjort, från 10.30 till 17.30 :)
Har varit lugnt på jobbet idag, inte så himla mycket folk, men det gick ändå :)
Tina kom in en stund och pratade lite :)
På eftermiddagen kom även Erika in och pratade lite :)
Roligt med lite besök ;)

Efter jobbet gick jag till willys för att handla lite frukt och så skulle jag köpa godis till Tina, mig och Linnea. det var helt utplockat, så jag köpte inget godis utan jag tänkte att jag går till OjOjOj istället och köper godis där :) Kom även på att jag hade glömt min matlåda där så var ändå tvungen att gå dig :)
När jag kommer fram till kassorna så är det VÄRLDENS KÖER till kassorna!!
3 kassor var öppna och det var massor med folk :O
Det var kö i alla tre från kassan ända bort till schampoot och det där :O
Men det var ju bara att ställa sig i en kö, inge mer med det, men tycker det är dåligt när det är så pass mycket folk.. men men.

Klockan närmade sig 18, så jag blev stressad eftersom Madde skulle stänga då.

Jag skickade ett sms till henne och sa att jag hade glömt min matlåda och sen att det var mycket folk så att jag kanske kommer lite efter 18, men det var lugnt :)


Sen ringde jag Linnea efter att jag hade handlat godis och hämtat matlådan :)

Hon gick och mötte mig sen gick vi vidare till Tinas lägenhet för hon har aldrig sett den :)


Sen drog Tina till hennes träning så Linnea och jag var här själva (vi är här fortfarande), vi kollade på tv och pratade och sådär :) mys mys :)


Men nu ska Linnea knalla hemåt tror jag, hon är på G iaf att göra det :(

Men hon ska upp tidigt imorgon så förstår henne :)


Ska väl hjälpa Tina med mat nu :)

Sen blir det någon film :)


Ikea imorgon med mamma kanske?? :)


Ha en bra Måndag allihopa :)


// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0