Grattis Pappa :)

Japp idag fyller min kära pappa år :) <3
Grattis Grattis Grattis :D <3<3

Imorgon fyller Catte år, och även Sofia :) Sofia fyller äntligen 18 nu ;)

Nej ska ta och ringa pappa och gratta honom snart tänkte jag :)
han tror säkert att jag har glömt bort, men det har jag icke ;)

Vad ska man göra idag då??
Trååååkigt.

Måste nog plugga skulle jag tro =/ . . .
Jag kommer inte ifrån det, jag bara MÅSTE, så är det bara.

Förresten, jag vill till LISEBERG!!!
Är det någon/några som är på eller ???
Jag bara älskar liseberg, så jäkla kul där :)

Jag vill även till Öland och hälsa på kusin vitamin och moster och ja... alla helt enkelt. Men vet inte när det ska bli ?? :S
ååhhh... jobbigt.

Aja...

Blir nog en dusch nu, sen plugg.

Ha det bra gott folk :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0