Första dagen på jobbet :)

Japp idag började jag jobba :)
Inte så länge dock men alltid något ;)
jobbade från 10-13 :) eller till 13.15 blev det faktiskt ;) hahaha :D

Nej men det gick väldigt bra faktiskt :)
jag kan erkänna att jag var väldigt nervös men det gick bra :P
Kom ju ihåg kassan och allt så det känns bra :)

Är ledig nu tills på fredag, på fredag ska jag jobba 14-18 :)

Nu när jag är ledig dom är dagarna tills fredag borde jag göra någonting som jag aldrig orkar göra !!
Måste komma igång! ååhhh... jobbigt.

Ska kanske till Marieberg idag med Wall och Emelie, men hur går det egentligen?
Tar tid här tycker jag ;)
Får se om man hittar något roligt :)

kanske blir något inlägg senare, vem vet ;)

Ha det bra :)

// jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0